Інформація для споживача, згідно вимог пункту 9.6.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, за 2023 рік
Порядок зняття показів засобів обліку електричної енергії визначено умовами укладеного з оператором системи розподілу договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.
Рахунок за спожиту електричну енергію сплачується протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунку непобутовим споживачем.
Право споживача на зміну електропостачальника та процедура цієї зміниСпоживач має право в установленому Правилами роздрібного ринку порядку на зміну електропостачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії споживачу (постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) з новим електропостачальником.
Днем повідомлення споживачем про намір змінити електропостачальника вважається дата зафіксованого звернення споживача до нового електропостачальника щодо наміру укласти з ним договір про постачання електричної енергії споживачу.
Інформація щодо частки кожного джерела енергії у загальній структурі балансу електричної енергії, купленої за 2023 рік.Існує необхідність покращення кінцевого використання енергії, управління попитом на енергію і просування виробництва відтворюваної енергії, оскільки існує відносно невеликий спектр для будь-якого іншого впливу на енергетичні запаси та умови короткострокового та середньострокового розподілу, чи то через будівництво нових потужностей, чи то через покращення (енерго) передачі та розподілу.
Покращення кінцевого використання енергії також сприятиме скороченню споживання первинної енергії послабленню викидів СО2 та інших парникових газів, таким чином, запобігатиме небезпечним кліматичним змінам.
Покращення кінцевого використання енергії уможливить ефективне з економічної точки зору використання потенційних заощаджень енергії.
- - використання автоматизованих систем обліку (АСКОЕ), що надає можливості споживання електроенергії в нічний час за найнижчими тарифами;
- - модернізація виробничого обладнання та використання в роботі енергозберігаючих технологій;
- - проведення енергоаудиту підприємства;
- - впровадження системи енергетичного менеджменту;
- - встановлення обґрунтованих лімітів споживання електроенергії.
- - зниження енерговитрат в системах електропостачання та електроприймачах;
- - вибір оптимальних режимів роботи обладнання;
- - заміна ламп розжарювання на енергозберігаючі світлодіодні лампи;
- - використання датчиків руху – можливість заощаджувати електроенергію, коли вона не потрібна, їх встановлюють в місцях спільного користування.
- - Кол-центр - (0542) 77-99-00 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 7:30 до 20:00. понеділок – субота.
- - Інформаційно-консультаційний центр - (0542) 66-09-79. Графік роботи: пн.-чтв: 7:30-16:30, птн.: 7:30-15:15.Обідня перерва з 12:00 до 12:45
- - Електронна пошта - [email protected]
- - Офіційний сайт Товариства https://cn.enera.ua
В кожному Центрі обслуговування створені скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для операторів ЦОКу. Консультацію також можливо отримати через онлайн-сервіс «Особистий кабінет» та на офіційних сторінках Товариства в соцмережах Facebook та Instagram.
Посилання на доступні джерела інформації про вплив на довкілля, спричинений виробництвом електричної енергії усіма джерелами енергії, купленої за 2023 рік